ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Tablica ogłoszeń

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe - do złożenia oferty cenowej na usuwanie pojazdów z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.), oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym.

Informacja ogłoszona dnia 2018-10-02 14:23:39 przez Tomasz Makowski

Akapit nr 1 - brak tytułu

AKiZK 7135.1.2.2.2018 r.
Żagań, dn. 20.09.2018 r.
 
Zapytanie ofertowe
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna: art. 4 pkt 8.
 
Starostwo Powiatowe w Żaganiu zaprasza do złożenia oferty cenowej na usuwanie pojazdów z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.), oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym.
 
  1. Nazwa i adres zamawiającego
    Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
     
  2. Przedmiot zamówienia
    Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg Powiatu Żagańskiego oraz ich przechowywania na parkingu strzeżonym, w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym.

    Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
     
  3. Termin realizacji zamówienia
    Od dnia 1 stycznia do 31 grudnia 2019 r.
     
  4. Kryterium wyboru
    Najniższa cena
     
  5. Informacje o wymaganych dokumentach
    Oferta musi zawierać wypełnione załączniki dołączone do zapytania, tj.:
    1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
    2. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 2
       
  6. Miejsce i termin składania ofert
    Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19 października 2018 r., w zaklejonej kopercie z napisem „Usuwanie pojazdów z drogi”, w Biurze Podawczym znajdującym się w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego.
     
  7. Rozstrzygnięcie postępowania
    Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte niezwłocznie po otwarciu kopert. Z wybranym Wykonawcą zamówienia zostanie zawarta umowa.
     
  8. Załączniki
    1. Formularz ofertowy 
    2. Oświadczenie Wykonawcy
       
  9. Osoba do kontaktu
    Marzena Głowacz, tel. 68 477 58 06; e-mail:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
M.Głowacz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
M.Głowacz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-02 14:21:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-02 14:23:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-02 14:23:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
451 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony