Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
UDOSTĘPNIENIE NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ POWIATU ŻAGAŃSKIEGO NA POTRZEBY INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ W CELU BUDOWY, MODERNIZACJI, PRZEBUDOWY, NAPRAWY, KONSERWACJI I EKSPLOATACJI INWESTYCJI LINIOWYCH WRAZ Z URZĄDZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI, Z WYŁĄCZENIEM TERENÓW ZAJĘTYCH POD INWESTYCJE LINIOWE ZNAJDUJĄCE SIĘ W PASIE DROGOWYM
Wydział: WYDZIAŁ GEODEZJI KARTOGRAFII KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI Z FILIĄ W SZPROTAWIE
Ogłoszono dnia: 2016-11-28 10:13:49
Termin załatwienia
do 10 dni
Osoba kontaktowa
Remigiusz Soppart
Miejsce załatwienia
Żagań ul. Jana Pawła II 9 pok. 104
Telefon kontaktowy
68 452 82 17
Adres e-mail
r.soppart@powiatzaganski.pl
Sposób załatwienia
Wydanie stosownych oświadczeń oraz umowy
Miejsce odbioru
Żagań ul. Jana Pawła II 9 pok. 104
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wydanie oświadczenia powinien zawierać:
- dane inwestora (imię i nazwisko, numer PESEL, adres), w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą – nazwa firmy i adres siedziby (Nr Regon), w przypadku osoby prawnej – nazwa firmy i adres siedziby oraz nr Krajowego Rejestru Sądowego
- cel zajęcia nieruchomości,
- wskazanie powierzchni zajęcia terenu w m2, podanie długości i parametrów projektowanej infrastruktury technicznej oraz szerokości pasa technologicznego,
- mapę sytuacyjną z nakładką ewidencyjną, z wkreślonymi w kolorze żółtym/zielonym granicami działek, a w kolorze czerwonym granicami terenu niezbędnego do udostępnienia,
- zgody na wejście w teren wyrażone przez pozostałych użytkowników nieruchomości, o ile nieruchomość zadysponowana jest na rzecz osób trzecich,
- pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy, jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę, wraz z opłatą skarbową,
- Wniosek o zawarcie umowy na czas trwania robót budowlanych powinien zawierać:
- dane inwestora (imię i nazwisko, numer PESEL, adres), w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą – nazwa firmy i adres siedziby, w przypadku osoby prawnej – nazwa firmy i adres siedziby oraz aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem),
- określenie terminu zajęcia nieruchomości tj.: data rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych (dzień, miesiąc, rok),
- decyzja o warunkach zabudowy lub decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publicznego o ile wydanie jest przewidziane przepisami prawa (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem),
- pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy, jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inna osobę,
Czas realizacji
do 10 dni
Opłaty
Opłata skarbowa za udzielone pełnomocnictwo
Tryb odwoławczy
Brak
Podstawa prawna
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Makowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-11-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Remigiusz Soppart |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-11-28 10:13:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Makowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-11-28 10:13:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Makowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-22 14:24:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8646 raz(y) |