Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.1.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Referacie Administracji, Obsługi, Polityki Społecznej i Rozwoju
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Administracji, Obsługi, Polityki Społecznej i Rozwoju
Data udostępnienia: 2017-06-12
Ogłoszono dnia: 2017-06-12 przez Tomasz Makowski
Termin składania dokumentów: 2017-06-27 15:00:00
Nr ogłoszenia: AO.210.1.2017
Id ogłoszenia: AO.210.1.2017
Zlecający: Starosta Żagański
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne … wyższe
- doświadczenie zawodowe … 5 lat stażu pracy
- obywatelstwo … polskie
- zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych- pełna.
- niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią
b. Wymagania dodatkowe:
- ustawa o samorządzie powiatowym oraz rozporządzeń do ww. ustawy
- obsługa urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat.B
- dyspozycyjność, kreatywności, obowiązkowość, samodzielność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- inicjowanie i koordynowanie działań promocyjnych w kraju i za granicą, w tym przygotowywanie uczestnictwa powiatu w różnego rodzaju wystawach, targach i giełdach, oraz corocznych dożynek powiatowych
- przeprowadzenie niezbędnej procedury aplikacyjnej do pozyskania środków pomocowych na realizację zadań z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych środków pomocowych na realizacje zadań społecznych, jak również realizacja projektu.
- wyszukiwanie informacji dotyczących możliwych do pozyskania środków pomocowych Unii Europejskiej, programów rządowych oraz innych środków pomocowych dla powiatu i jednostek samorządowych,
- informowanie jednostek organizacyjnych na temat możliwości pozyskania środków pomocowych,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz innymi wydziałami lub referatami starostwa w celu tworzenia koncepcji przygotowania projektów oraz rozliczenia.
- rozliczanie projektów z instytucjami wdrażającymi przy ścisłej współpracy oraz na podstawie informacji przekazywanej przez wydziały, referaty lub jednostki organizacyjne, merytorycznie realizujące projekt,
- planowanie i przedstawianie koncepcji na przedsięwzięcie o charakterze społecznym kulturowym, sportowym możliwym do realizacji przy udziale środków pomocowych.
- opracowywanie oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych o powiecie,
- prowadzenie korespondencji okolicznościowej, kalendarium rocznic i uroczystości związanych z życiem społeczno - gospodarczym powiatu,
- współredagowanie serwisu internetowego powiatu,
- współdziałanie z samodzielnym stanowiskiem ds. Funduszy Europejskich w zakresie organizowania działań związanych z promocją przedsiębiorstw
- prowadzenie magazynu materiałów promocyjnych tj. ewidencjonowanie przychodów i rozchodów oraz racjonalne gospodarowanie powierzonym mieniem.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca na ww. stanowisku jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy - Praca przy monitorze komputera,
- Istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych - Praca na I piętrze w budynku bez windy osobowej
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (podpisany),
- życiorys zawierający oświadczenie podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości …………
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
- podpisane oświadczenie:
- zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
- zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-27 15:00:00
b. Sposób:
- Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 czerwca 2017 r. do godz. 15.00
- Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
- elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 29.09.2016 r.).
- pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań,
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Referacie Administracji, Obsługi, Polityki Społecznej i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Makowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-06-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Romanowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-06-12 08:24:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-06-12 09:11:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-08-07 15:53:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2564 raz(y) |