ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.272.20.2014Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.272.20.2014

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ZP.272.20.2014

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 256555-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-12-22 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-12-22 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2014-12-11 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Żagań: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 256555 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: Część I - mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na gorąco 135 ton Część II - mieszanka mineralno-asfaltowa produkowana i wbudowywana na zimno 5 ton Część III - emulsja asfaltowa klasy K1-65 55 ton Część IV a) grys bazaltowy płukany frakcji 2-5 550 ton b) kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0-31,5 700 ton 3. Podane w pkt 2. ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1, 14.21.23.30-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. - Nazwy i kody CPV 44113600-1 bitum i asfalt Wymagania techniczne i jakościowe - mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco - mieszanka winna odpowiadać wymogom określonym w Polskiej Normie PN EN 13108:1 Ilość, sposób i termin realizacji - max 135 ton - sukcesywna dostawa transportem zamawiającego w dniach produkcji masy, począwszy najpóźniej od dnia 01 marca 2015 r. po uprzednim telefonicznym zamówieniu, do 31 grudnia 2015 r. - ze względu na to iż Zamawiający nie dysponuje specjalistycznym transportem oraz jednorazowa dostawa będzie wynosiła od 1,5 do 5 ton wytwórnia masy musi być zlokalizowana nie dalej niż 55 km od siedziby Zamawiającego (miejscowość Żagań), w celu zachowania temperatury masy. Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na gorąco Cena dostawy 1 tony obejmuje: - wyprodukowanie mieszanki - załadunek na środek transportu Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. odległość wytwórni masy od siedziby Zamawiającego - 10
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa (transportem Wykonawcy) mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transportem Wykonawcy) mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. - Nazwy i kody CPV 44113600-1 bitum i asfalt Wymagania techniczne i jakościowe - mieszanka mineralno-asfaltowa o długim okresie składowania (workowana) wytwarzana i wbudowywana na zimno - mieszanka winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę dopuszczającą ją do stosowania w budownictwie drogowym Ilość, sposób i termin realizacji - max 5 ton - realizacja sukcesywnie, od złożenia zamówienia przez Zamawiającego - maxymalny termin dostawy to 3 dni Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na zimno. Cena dostawy 1 tony obejmuje: - Wyprodukowanie mieszanki na zimno, - Załadunek i transport mieszanki na zimno do miejscowości Żagań, ul. Rybacka 38..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa emulsji asfaltowej.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiornika zlokalizowanego w Żaganiu, ul. Rybacka 38 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 14:30 - Nazwy i kody CPV 44113600-1 Wymagania techniczne i jakościowe - kationowa emulsja asfaltowa niemodyfikowana szybkorozpadowa klasy K1-65 - emulsja winna odpowiadać warunkom technicznym określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A - 99 dla emulsji K-1 65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808:2013-10E Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych - emulsja winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę Ilość, termin i sposób realizacji - max 55 ton - realizacja sukcesywnie, od złożenia zamówienia przez Zamawiającego - maxymalny termin dostawy to 3 dni Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tona emulsji. Cena dostawy 1 tony emulsji obejmuje: - wyprodukowanie emulsji, - transport emulsji do miejscowości Żagań, ul. Rybacka 38 wraz z przepompowaniem emulsji ze środka transportu do zbiornika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1, 44.11.37.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa z transportem materiału do remontu dróg o nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy: - Kruszywo bazaltowe (grys bazaltowy płukany) frakcji 2-5 mm wykorzystywane w remontach cząstkowych wykonywanych w technologii remontera. - kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0-31,5 mm.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa z transportem materiału do remontu dróg o nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy: - Kruszywo bazaltowe (grys bazaltowy płukany) frakcji 2-5 mm wykorzystywane w remontach cząstkowych wykonywanych w technologii remontera. - kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0-31,5 mm Wymagania techniczne i jakościowe - grys bazaltowy 2-5 winien spełniać wymagania zgodne z normą PN-EN 13043:2004 - wykonawca przedłoży deklarację zgodności dla każdej partii dostarczonego grysu 2/5 Wielkość zamówienia - Kruszywa bazaltowe (grys bazaltowy) frakcji 2-5 (płukanego) - max 550 ton - kruszywa bazaltowego (niesort) frakcji 0-31,5 - max 700 ton Sposób realizacji zamówienia - realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie transportem Wykonawcy w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r. - Miejsce dostawy: a) Grysu 2/5 - Żagań, ul. Rybacka 38 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 14:30 b) Niesortu - wskazane przez Zamawiającego drogi na terenie powiatu żagańskiego - Realizacja sukcesywnie, od złożenia zamówienia przez Zamawiającego - maxymalny termin dostawy to 3 dni - Minimalna ilość sukcesywnych zamówień dla każdego rodzaju kruszywa wynosić będzie ok. 25 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2, 44.11.37.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5
Żagań, dnia 15 grudnia 2014 r.
 
ZP.272.20.2014
 
Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
 
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
 
Pytanie nr 1
Prosimy o podanie minimalnej jednostkowej wielkości dostawy masy na zimno - dotyczy części II Państwa zamówienia?
 
Zamawiający udziela następującej odpowiedzi do pytania nr 1:
Minimalna jednostkowa wielkość dostawy masy na zimno to 5 ton - część II zamówienia.
 
 
Pytanie nr 2
Prosimy o podanie minimalnej jednostkowej wielkości dostawy emulasji asfaltowej - dotyczy części III Państwa zamówienia?
 
Zamawiający udziela następującej odpowiedzi do pytania nr 2:
Minimalna jednostkowa wielkość dostawy emulsji asfaltowej to 4 tony - część III zamówienia.
 
Żagań, dnia 15 grudnia 2014 r.
 
ZP.272.20.2014
 
Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Dostawa materiałów do remontu dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
 
UWAGA!
Zamawiający informuje, że zmienia zapis pkt. XXXIV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
z
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Podwykonawcom wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom.
  3. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22ust. 1 ustawy.
  4. Zapłata należnego Wynagrodzenia podwykonawcy zostanie uregulowana zgodnie z zapisami art.143c ustawy Prawo zamówień publicznych
na
  1. Wykonawca może zrealizować przedmiot umowy korzystając z pomocy podwykonawcy (-ców), po zawarciu  z nimi odpowiednich umów w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  2. Zawarcie umowy z podwykonawcą (-cami) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego przed jej zawarciem, zgodnie z art. 6471 k.c.
  3. Umowa z podwykonawcą musi zawierać, m.in.:
    1. zakres części zamówienia powierzonych podwykonawcy,
    2. kwotę wynagrodzenia należnego podwykonawcy,
    3. termin wykonania zamówienia powierzonych podwykonawcy,
    4. warunki dokonania płatności wynagrodzenia,
    5. termin dokonania płatności wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo, który nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej,
    6. numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zapłaty za wykonanie zamówienia.
  4. W przypadku zmiany podwykonawcy Wykonawca będzie każdorazowo zobowiązany do zgłoszenia tego faktu na piśmie ze wskazaniem nazw (firmy) i adresu nowego podwykonawcy oraz części zamówienia mu powierzonego.
  5. Zapłata należnego Wynagrodzenia podwykonawcy zostanie uregulowana zgodnie z zapisami art.143c ustawy
  6. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy w takim zakresie jakby wykonywał przedmiot umowy samodzielnie.
 
 
W związku z powyższym Zamawiający zmienia również wzór załącznika nr 5 do SIWZ (Istotne dla stron postanowienia umowy), który zamieszcza na stronie internetowej www.bip.powiatzaganski.pl w formie załącznika pod nazwą „Wzór umowy – NOWY”. 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-12-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-12-11 14:04:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-12-11 14:06:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-12-24 10:13:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1884 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony