ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową ZP.272.2.2015Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową ZP.272.2.2015

Szczegóły informacji

Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową ZP.272.2.2015

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 19669-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-03-03 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-03-03 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2015-02-13 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
Żagań: Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową
Numer ogłoszenia: 19669 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową. 2.Zadanie obejmuje remont (z elementami przebudowy) ulicy Łąkowej w Żaganiu od ulicy Żółkiewskiego do ulicy Jaśminowej tj. na długości 475 mb w zakresie: -wymiana i ustawienie nowego krawężnika - obustronnie -ułożenie nowej nawierzchni jezdni -wykonanie chodnika na całej długości remontowanego odcinka tj. 475 mb i zjazdów po stronie prawej -wykonanie zjazdów indywidualnych oraz zjazdu na drogę gminną po stronie lewej. Szczegółowy zakres robót określa: -Kosztorys ofertowy - Remont ulicy Łąkowej w Żaganiu w km 0+000 do 0+475 ; -PROJEKT BUDOWLANY - Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu; -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Przebudowa ul. Łąkowej w Żaganiu -Mapa do celów projektowych - Łąkowa - etap II UWAGA !!! z projektu Wykonawca winien wybrać zakres prac na odcinku od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego w km 0+000 do skrzyżowania z ulicą Jaśminową w km 0+475. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym, wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w kosztorysie ofertowym (Kosztorys ofertowy należy traktować, jako element pomocniczy). 4.Projekty budowlane, wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys ofertowy oraz projekt czasowej organizacji ruchu na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 5.Wersja papierowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 - 15.00 pok. 5 6.Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 7.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 8.Zamawiający będzie posiadał zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu; 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych; 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 03 marca 2015r. do godz. 09:00 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 3.1. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3.3. kwotę gwarancji lub poręczenia; 3.4. termin ważności gwarancji lub poręczenia; 3.5. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 18 w siedzibie Zamawiającego najlepiej w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem Wadium - Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazał się wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania potwierdzonych dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się robotę polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem chodnika/ó. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony przez, wykonawców łącznie (wspólnie). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Harmonogram rzeczowo - finansowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana formy prawnej Wykonawcy w przypadku przekształcenia; c) zmiana podwykonawcy, d) zmiana powierzenia części zakresu podwykonawcy lub zmiana zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy; b) przekazanie dokumentów budowy. 1.2.2. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; b) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; c) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje; d) przedłużenie procedury przetargowej; e) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); f) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; g) technologię wykonywania robót; h) zmiany stanu prawnego; i) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć; j) niesprzyjające warunki atmosferyczne; k) wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót; l) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej; m) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE a) Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.4 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
-------------------------
Żagań, dnia 23 lutego 2015 r.
 
ZP.272.2.2015
 
Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową”.
 
Informujemy, że wpłynęło do Zamawiającego pytanie o następującej treści i Zamawiajacy udziela na nie poniższej odpowiedzi:
 
Zgodnie z Kodeksem Cywilnym okres rękojmi wynosi 36 m-cy na roboty budowlane. Zamawiający stosując zapisy w par. 12 pkt.1 zrównując okres rękojmi z okresem gwarancji narusza zapisy obowiązujące w Kodeksie Cywilnym, według którego powinien zwolnić gwarancję po okresie rękojmi tj. 36 m-cy.
Prosimy o informację czy Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca wnosi gwarancję rękojmi za wady na okres 36 m-cy, która ma pokrycie np. w gwarancji ubezpieczeniowej, a pozostały okres gwarancji np. 84 m-ce wniesie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, np. karty gwarancyjnej.
 
Odpowiedź:
Zgodnie z art.148 ust. 1 i 151 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz pkt. XXIII SIWZ zamawiający nie wyraza zgody, aby okres gwarancji zabezpieczony był oświadczeniem wykonawcy
 
--------------------------
Znak sprawy: ZP.272.2.2015
Żagań, dnia 18 marca 2015 r.
 
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową“
Uprzejmie informuję, że w dniu 03 marca 2015 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1.
Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego:      Powiat Żagański
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku:                         Dworcowa 39
4) nr tel., faks:                                   68 477 79 01, 68 477 79 20
2.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
Przebudowa ulicy Łąkowej w Żaganiu od skrzyżowania z ulicą Żółkiewskiego do skrzyżowania z ulicą Jaśminową
1)  Rodzaj zamówienia – robota budowlana
2)  Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3)  Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 19669-2015 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3.
Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 11
2) liczba wykluczonych wykonawców: 1, liczba ofert odrzuconych: 1
4.
Ceny ofert:
Wartość najkorzystniejszej oferty: 526.800,00 zł
5.
Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 9 złożoną przez
firma (nazwa) Zakład Instalacji Sanitarnych C.O.i Gazowych Józef Kubik, ul. Dębowa 9B, 67-300 Szprotawa
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia uzyskując  największą liczbę punktów  w bilansie  kryterium oceny ofert: CENA 90% , OKRES GWARANCJI 10%
6.
Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty
Nazwa i siedziba wykonawcy
Wartość oferty  brutto zł
Uzyskane punkty cena –
 90 %
Okres gwarancji
Uzyskane punkty gwarancja – 10 %
Uzyskane punkty ogółem
 
 
1
Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra
537.035,59
88,28 pkt
5 lat
0 pkt
88,28 pkt
 
2
Konsorcjum Firm:
Lider – Budownictwo Drogowo – Sanitarne FUCHS Sp z o.o., Al. Wolności 23/2, 67-200 Głogów,
Partner – Wiśniewski R.J.K. Sp Komandytowa , ul. Wojska Polskiego 100c, 67-100 Nowa Sól
 
 
 
 
547.444,59
86,61 pkt
5 lat
0 pkt
86,61 pkt
3
Firma Produkcyjno – Usługowo – Handlowa RICARDO Ryszard Droszcz, ul. Górnicza 35, 59-900 Zgorzelec
 
Wykonawca wykluczony oferta odrzucona
4
„OGRODY Jagielski”, Maciej Jagielski, Bolesławice 239B, 59-700 Bolesławiec
 
627.300,00 
75,58 pkt
5 lat
0 pkt
75,58 pkt
5
Przedsiębiorstwo Drogowe BUD-DRÓG Ryszard Kwapiszewski, ul. Leśna 9, 67-120 Kożuchów
 
724.404,20
 
65,45 pkt
5 lat
0 pkt
65,45 pkt
6
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDAGRO Marian Mróz, ul. Mickiewicza 11a, 59-930 Pieńsk
 
615.000,00
 
77,09 pkt
5 lat
0 pkt
77,09 pkt
7
Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe TANDEM Sp z o.o., ul. Pułaskiego 8, 68-200 Żary
 
759.701,69
 
62,41 pkt
5 lat
0 pkt
62,41 pkt
8
Przedsiębiorstwo Drogowe KONTRAKT Sp z o.o., ul. Szosa Poznańska 17, 66-600 Krosno Odrzańskie
 
618.809,68
 
76,62 pkt
5 lat
0 pkt
76,62 pkt
9
Zakład Instalacji Sanitarnych c.o. i Gazowych Józef Kubik, ul. Dębowa 9B, 67-300 Szprotawa
 
526.800,00
 
90,00 pkt
8 lat
10 pkt
100 pkt
10
EUROVIA Polska S.A., Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce
 
595.158,92
 
79,66 pkt
5 lat
0 pkt
79,66 pkt
11
STRABAG Infrastruktura Południe Sp z o.o., Wysoka, ul. Lipowa 5a, 52-200 Wrocław
 
611.646,06
 
77,52 pkt
7 lat
6,67 pkt
84,19 pkt
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-02-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-02-13 09:45:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-02-13 10:42:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-07 10:27:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2312 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony