ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Żagań: KONWERSJA BAZ DANYCH OPISOWYCH I GEOMETRYCZNYCH (WEKTOROWYCH I RASTROWYCH) PROWADZONYCH PRZEZ STAROSTĘ ŻAGAŃSKIEGO DO SYSTEMU ZINTEGROWANEGO EWID 2007, WDROŻENIE ZGŁASZANIA PRAC GEODEZYJNYCH I DOSTĘPU DO BAZY DANYCH ZA POMOCĄ PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ, SZKOLENIA PRACOWNIKÓW ZP.272.8.2015Drukuj informację Zamówienie publiczne: Żagań: KONWERSJA BAZ DANYCH OPISOWYCH I GEOMETRYCZNYCH (WEKTOROWYCH I RASTROWYCH) PROWADZONYCH PRZEZ STAROSTĘ ŻAGAŃSKIEGO DO SYSTEMU ZINTEGROWANEGO EWID 2007, WDROŻENIE ZGŁASZANIA PRAC GEODEZYJNYCH I DOSTĘPU DO BAZY DANYCH ZA POMOCĄ PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ, SZKOLENIA PRACOWNIKÓW ZP.272.8.2015

Szczegóły informacji

Żagań: KONWERSJA BAZ DANYCH OPISOWYCH I GEOMETRYCZNYCH (WEKTOROWYCH I RASTROWYCH) PROWADZONYCH PRZEZ STAROSTĘ ŻAGAŃSKIEGO DO SYSTEMU ZINTEGROWANEGO EWID 2007, WDROŻENIE ZGŁASZANIA PRAC GEODEZYJNYCH I DOSTĘPU DO BAZY DANYCH ZA POMOCĄ PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ, SZKOLENIA PRACOWNIKÓW ZP.272.8.2015

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: środki własne

Nr UZP: 98021-2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-07-10 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-07-10 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2015-07-02 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Żagań: KONWERSJA BAZ DANYCH OPISOWYCH I GEOMETRYCZNYCH (WEKTOROWYCH I RASTROWYCH) PROWADZONYCH PRZEZ STAROSTĘ ŻAGAŃSKIEGO DO SYSTEMU ZINTEGROWANEGO EWID 2007, WDROŻENIE ZGŁASZANIA PRAC GEODEZYJNYCH I DOSTĘPU DO BAZY DANYCH ZA POMOCĄ PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ, SZKOLENIA PRACOWNIKÓW
Numer ogłoszenia: 98021 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONWERSJA BAZ DANYCH OPISOWYCH I GEOMETRYCZNYCH (WEKTOROWYCH I RASTROWYCH) PROWADZONYCH PRZEZ STAROSTĘ ŻAGAŃSKIEGO DO SYSTEMU ZINTEGROWANEGO EWID 2007, WDROŻENIE ZGŁASZANIA PRAC GEODEZYJNYCH I DOSTĘPU DO BAZY DANYCH ZA POMOCĄ PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ, SZKOLENIA PRACOWNIKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Konwersja baz danych opisowych i geometrycznych (wektorowych i rastrowych) prowadzonych przez Starostę Żagańskiego do systemu zintegrowanego ewid 2007, wdrożenie zgłaszania prac geodezyjnych i dostępu do bazy danych za pomocą przeglądarki internetowej, szkolenia pracowników 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.11.00-9, 72.31.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazał się wykonaniem minimum 2-ch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę konwersji baz danych opisowych i geometrycznych (wektorowych i rastrowych) prowadzonych przez Powiaty do systemu zintegrowanego ewid 2007, wdrożenie zgłaszania prac geodezyjnych i dostępu do bazy danych za pomocą przeglądarki internetowej, szkolenia pracowników. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony przez, wykonawców łącznie (wspólnie). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności faktury - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana formy prawnej Wykonawcy w przypadku przekształcenia; c) zmiana podwykonawcy, d) zmiana powierzenia części zakresu podwykonawcy lub zmiana zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę . 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, b) zmiany stanu prawnego, c) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. 1.2.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.1 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 Znak sprawy: ZP.272.8.2015                                                   Żagań, dnia 20 lipca 2015 r.
 
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą
„Konwersja baz danych opisowych i geometrycznych (wektorowych i rastrowych) prowadzonych przez Starostę Żagańskiego do systemu zintegrowanego ewid 2007, wdrożenie zgłaszania prac geodezyjnych i dostępu do bazy danych za pomocą przeglądarki internetowej, szkolenia pracowników”
 
 
Informuję że w dniu 10 lipca 2015 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie pn. „Konwersja baz danych opisowych i geometrycznych (wektorowych i rastrowych) prowadzonych przez Starostę Żagańskiego do systemu zintegrowanego ewid 2007, wdrożenie zgłaszania prac geodezyjnych i dostępu do bazy danych za pomocą przeglądarki internetowej, szkolenia pracowników”.
 
Najkorzystniejsza oferta została złożona na kwotę w wysokości 221.400,00 zł brutto  i przewyższa wartość tj. 200.000,00 zł brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację w/w zadania
 
 
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 907 ze zmianami) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Konwersja baz danych opisowych
i geometrycznych (wektorowych i rastrowych) prowadzonych przez Starostę Żagańskiego do systemu zintegrowanego ewid 2007, wdrożenie zgłaszania prac geodezyjnych i dostępu do bazy danych za pomocą przeglądarki internetowej, szkolenia pracowników” z powodu braku wystarczających środków na realizację w/w zamówienia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-02 09:12:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-02 09:14:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-20 10:54:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1607 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony